MEHDİ (A.S.) 'IN ÇIKIŞ ZAMANI

ADNAN OKTAR’IN IRIB (İRAN DEVLET TELEVİZYONU) RÖPORTAJINDAN (İstanbul, 29 Eylül 2008)

MUHABİR: Evet bizim arkadaşlar merak etmişler Hz. Mehdi’nin gelmesini tarih olarak ne zaman tahmin edersiniz, biliyorsunuz demeyeyim, tahmin edersiniz en azından?ADNAN OKTAR: Benim kanaatim Said Nursi Hazretleri de söylüyor, rivayetlerden de öyle anlaşılıyor yani o hadisleri de size sunabilirim. Hadislerin toplamını değerlendirdiğimizde alametlerin toplamını değerlendirdiğimizde, Said Nursi’nin açık beyanlarında çünkü 1400 sene sonra zuhur edecek bir gerçeği diyor zamanlarında garib zannetmişler, yakın zannetmişler diyor, sahabe için, sanki o devirlerde çıkacak zannetmişler diyor, halbuki 1400 sene sonra çıkacak diyor. Benim kanaatim Mehdi çoktan zuhur etti, faaliyet halinde fakat ortaya çıkması anlaşılması 10 yıl içerisinde oluşur diye düşünüyorum. Yani tam anlaşılması 10 yıl içerisinde oluşur diye düşünüyorum.